Favourites – part two

Jeg har nu valgt yderligere tre af mine garderobe favoritter ud. Jeg regner med løbende at opdatere mine favoritter, for der er kommer nye favoritter, hver gang der er en ny sæson.

Denne bluse fra Whyred købte jeg i butikken i Købehavn sidste år i august, efter at have været på jagt efter nederdelen i samme stof. Jeg slog straks til, da der var 70 % rabat.

Blondeblusen ‘opdagede’ jeg først for sent, og det ærgede mig helt vildt meget. Men en dag var den taget retur i Gina Tricot i Aalborg og så endda sat ned til 100 kr. Den er især et hit, når man har fået lidt farve!

‘Zorah’ fra Acne købte jeg sidste år i februar i Berlin, da jeg vidste det ville blive en klassiker. Jeg har den på her. Og ja, den kan bruges til det hele, så jeg købte en næsten magen til, bare i kjole-længde.

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv en kommentar